Būk nuobodus!

Patarimas: būk nuobodus. Rizika: tapti ikonišku.

Dešimtmetyje, kada mados keičiasi greičiau nei sezonai, mes nebyliai reikalaujame, kad jos atneštų kažką universalaus. Drabužius ir derinius, kurie priverčia pasijusti saugiai. Tai – nekelia žiovulio, o tampa trumpiniu į pasitikėjimą.

Raktinės dalys į aprangą – marškinėliai, mėlyni džinsai, balti marškiniai, juodas megztinis aukštu kaklu, odinis švarkelis ir kiti – kaip pagrindinės raidės abėcėlėje. Jie padeda nepasiklysti mados kalboje. Priderinus prie savo stiliaus, jie įgauna tonaciją.

Mes kalbame daugiau nei žodžiais ir drabužiai yra viena iš universalių kalbų. Pokarinė industrializacija įteikė mums į rankas medvilninius marškinėlius, džinsus, pop kultūra apavė Converse bateliais. Lažinuosi, kad bent du iš jų tikrai turi savo spintoje, kaip ir milijonai mūsų visame pasaulyje. Hans Eijkelboom (People of the Twenty-First Century autorius) 20 metų fiksavo panašumus mūsų aprangoje keliuose žemynuose. Jis teigia, kad panašūs drabužiai – netampa uniforma, nes drabužio reikšmė keičiasi su kiekvienu žmogumi.

Mes turime daugiau bendro, nei įtarei, bet nebijok būti nuobodus, nes interpretuoti dažnai įdomiau nei bandyti išrasti dviratį.


123456

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s